Kundens behov är viktigast


– Det bästa med att arbeta på Telia är att få jobba med ett arbetssätt, tjänster och utveckling som jag kan stå för. Det är skönt att jobba utifrån att det ska vara på kundens villkor och att kundens behov är det primära.

Emma Fällman har ganska nyligen bytt tjänst. Mycket känns ovant men det är inget hon lägger mycket energi på.
– Jag är relativt ny på min tjänst men egentligen är det ingenting som är svårt, utan bara en ytterligare utmaning.

Då och då måste Emma och hennes kollegor hitta lite annorlunda lösningar på oväntade problem.
– När man arbetar i butik stöter man på alla möjliga kunder och ärenden. Ibland har man kommit fram till ovanliga lösningar. En gång hade jag en missnöjd kund som var i behov av trådlös anslutning till tv:n. Efter lång väntan fick kunden veta att varan var slut. Vilket inte gjorde situationen bättre. Men vi kunde beställa varan från en annan butik och på väg hem från jobbet stannade jag till hemma hos kunden för att överlämna varan. Den kunden blev nöjdare än någonsin.

Och Emma trivs på jobbet.
– Mina mål är att fortsätta utvecklas och växa inom Telia.

Min resa på Telia